Zapomenuté uživatelské jméno
Potvrzení

Potvrzení

Potvrzení

Potvrzení

Registrovat se
Přihlásit se

KomentářeKomentáře k updatům FiveM

1 2 3
niCe
niCe Hlavní Manažer Legendární hráč Level 339 14.8.2022 20:29
Prosim postujte vase komentare k updatum zde.
Prosim postujte vase komentare k updatum zde.

- Je zakazano psat navrhy do tohoto tematu
- Je zakazano dozadovat se zruseni nebo odstraneni nedavnych updatu
Dart
Dart Pokročilý hráč Level 70 16.8.2022 21:14
Párkrát jsem zkusil a vždy mechanik vozidlo správně doručil, tak vypadá, že opraveno, dobrá práce!
- Mozna opraven bug, kdy blbnuly spawny vozidel a NPC pobliz nemocnice v DavisPárkrát jsem zkusil a vždy mechanik vozidlo správně doručil, tak vypadá, že opraveno, dobrá práce!
sutoo
sutoo Level 66 1.10.2022 01:44
up
up
Tento text je zobrazen pouze pro administrátory
niCe
niCe Hlavní Manažer Legendární hráč Level 339 28.1.2023 06:41
Jak funguji kancelare u organizaci na FiveM? Je to trochu odlisne nez na SA-MP: Kancelare muzou koupit vsichni hraci v organizaci, koupene kancelare hracu pak patri organizaci. Pokud pak odejde z organizace hrac, ktery ma koupenou nejakou kancelar a nikdo jiny z organizace tuto kancelar nema koupenou, tak ani organizace nema tuto kancelar koupenou. Takze je pro CEO organizace vyhodne brat do organizace hrace, kteri maji hodne kancelari.
Jak funguji kancelare u organizaci na FiveM? Je to trochu odlisne nez na SA-MP:

Kancelare muzou koupit vsichni hraci v organizaci, koupene kancelare hracu pak patri organizaci. Pokud pak odejde z organizace hrac, ktery ma koupenou nejakou kancelar a nikdo jiny z organizace tuto kancelar nema koupenou, tak ani organizace nema tuto kancelar koupenou. Takze je pro CEO organizace vyhodne brat do organizace hrace, kteri maji hodne kancelari.
Shay
Shay Level 95 18.3.2023 10:44
Vláčky [<3] Za posledních pár týdnů se přidalo spoustu skvělých novinek, skvělá práce! Jsem zvědavá a moc se těším, co nás ještě v budoucnu čeká
Vláčky <3