Confirmation

Confirmation

Confirmation

Confirmation

Register
Login

OneManShow VI. Jirce49

Litva a jeho Perverzní koutek.
litva litva 06/07/2023
OneManShow:
Vítám vás u šesté epizody OneManShow, neboli rozhovorů, které mají koule, vybraného hosta a vždycky zajímavý obsah ke čtení!

Úvod:
Málokdo se může pochlubit faktem, že byl členem administračního týmu v roce 2012, kdy admin tým fungoval zcela jinak a figurovala v něm dnes již legendární jména portálu. Zároveň dosáhnout permanentního zabánování, aby se úspěšně vrátil na portál a následně dosáhl funkce hlavního administrátora. Takový příběh WtLS občas píše a naším dnešním hostem bude Jirce49 , který na portálu odehrál spoustu let, zažil spoustu zásadních událostí a skrze svou práci pro portál si sám zcela oprávněně vysloužil status legendy.
My jsme se rozhodli, že si Jirceho pozveme do OneManShow, touto cestou mu poděkujeme za prokázané služby pro nás, pro hráče a pro portál a ještě s ním zabrousíme jak do jeho herní historie, tak lehce pomkrkneme do zákulisí portálů a všeho, co práce pro portál obnáší. Takže vás čeká další zajímavá epizoda.
Přejeme příjemné čtení.



1.) Vítám tě u další epizody OneManShow. Hvězdy nám byly konečně nakloněny, protože výjimečně nesedíš v mé pozici, kdy bys rozhovor vedl ty sám ale naopak, rozhovor je vedený s tebou. V minulosti jsi již oslovený byl ale nedokázali jsme to nasměrovat k jeho uskutečnění. Minulost je ale minulostí a dnes jsme společně tady, abychom toto napravili a společně se pobavili. Tak tě ještě jednou vítám a rovnou dodám, konečně ses dočkal, viď? Po všech těch letech hraní.. Tohle je tvůj vůbec první rozhovor, kterého jsi součástí jako host. Jaký je to pocit?
Ahoj ahoj, moc děkuju za pozvání, jsem moc rád, že jsme to konečně dali dokupy.
Těším se na to, měl jsem už několik pozvánek, ale buď to bylo ve špatnou dobu, nebo tam byly jiné důvody, ale věřím, že dneska to bude dobrý :D


2.) Naskýtá se přirozená otázka. Jaká témata si myslíš, že dnes budeme řešit? A že by těch témat bylo! Hlavně po nedávných událostech. Co si ale myslí Jirce49, že společně s Litvou proberou?
Jsem tak nějak připravený na všechno. Spolu jsme něco málo odkryli u prvního dílu Chcete být milionářem a něco jsem prozradil v mém prvním rozhovoru – Rozhovor s nově přijatými moderátory 02/2020. Každopádně stalo se toho hodně, tak uvidíme, na co ses zaměřil.
Dá se říct, že na WTLS působíme podobně dlouhou dobu a leccos jsme tu zažili, tak těch témat může být dost.


3.) To je pravda ale nebudu prozatím víc spoilerovat, ke všemu se dostaneme.
Začneme úvodní otázkou. Kdo je Jirce49? Můžeš se naším čtenářům představit a nějak o své osobě víc prozradit, ať víme, s kým máme tu čest?

Jak už jsem se představoval minule, jsem Jiří, je mi 25 let a na WtLS vystupuji pod přezdívkou Jirce49.
Jsem bývalý hlavní administrátor SA:MP serverů, na kterých působím od roku 2011, nyní jsem čerstvě rekreační hráč na FiveM serveru.
V osobním životě jsem inženýr v oblasti stavebnictví, kterému se věnuji.


4.) Takže inženýr v rámci osobního života. To je zajímavé, pane inženýre.
Co v rámci naší komunity? Kdo je Jirce49 v herním světě, v rámci WtLS a našeho portálu? Lehce jsi to popsal, pojďme to víc rozvést.

V rámci komunity jsem zřejmě noční můra, protože oslavy mého odchodu podle mě trvají dosud. Sice tam ještě nějaké milióny na účtu mám, ale co do budoucna? Kdo ví. Teď už jen občas navštěvuji FiveM, nic víc.

5.) To zní zajímavě. Určitě se k tomu postupně dostaneme. Ale jedno po druhém.
Když se nad tím zamyslíš, byla to divoká herní jízda, viď? Zasvěcení ví, co všechno jsi zde prožil a čím jsi si prošel skrze ty roky a roky hraní. Nezasvěcení se to v dnešním rozhovoru dozví. Ale zpět k mé otázce - Než přejděme k detailům, jak bys popsal svou cestu napříč svým celým hraním a působením na portálu skrze všechny ty roky a skrze všechny ty události?

Ty jo, to je spíš námět na knihu než otázka do blogu. Když jsem začínal, tak to bylo čistě hraní s kamarády, kteří se postupem času měnili. Já osobně nedokážu ani porovnat server v roce 2012 a nyní. Je to rozdíl, téměř jiná hra.
Napadají mě asi dva nejzásadnější milníky, které ovlivnily mé působení – post moderátora a permaban, především smazání účtu.
Ačkoliv nerad vzpomínám na mé první působení na postu moderátora, tak i přesto to bylo období, ve kterém mi práce v admin týmu přirostla k srdci a kvůli které jsem se několikrát k WtLS vracel.
Bohužel následné smazání účtu mě poznamenalo taky. Přišel jsem o pro mě cenné statistiky, které se pak náročně získávaly zpátky a některé se mi už dohnat ani nepodařilo.


6.) Nedělám to často ale dneska se vrhneme víc do hloubky a probereme si víc z tvé herní minulosti, protože je skutečně co probírat.
Já jsem četl tvůj blog z roku 2013. Ty jsi WtLS přišel na chuť vlastně zcela náhodou. Nebýt jedné šikovné události, možná bychom se jména Jirce49 v této podobě zřejmě nikdy nedočkali. Já jsem to jen nastínil, můžeš čtenářům o tom povyprávět víc?

Jo, to je možné. Ačkoliv bych asi hráčem počítačových her byl, tak se obávám, že SA:MP by mezi nimi nebyl.
Tady není moc o čem vyprávět, jedno odpoledne jsem si kopal s míčem na mokré trávě, když jsem končil, tak jsem uklouzl a poranil si krční a hrudní obratle, z čehož jsem byl téměř měsíc hospitalizován. Nešťastný úraz, který naštěstí nezanechal trvalé následky :D . Každopádně jako zábavu mi rodiče pořídili můj první vlastní počítač, který odstartoval mou éru „paření“. Nepamatuji si přesně, ale dlouhou dobu jsem pak ještě ležel doma, naštěstí mě tehdy spolužáci dotáhli na WtLS, na kterém jsem trávil dlouhé chvíle.


7.) Tak následky to určitě mělo - jednak titul inženýra ale hlavně přestup na WtLS. A to všechno vedlo k nahrání x tisíc hodin herního času. Několika působení v administračním týmů. Permanentní zabánování za obchodování mimo portál. Slavný návrat a ještě slavnější působení v rámci levelu hlavního administrátora. A to vše vedlo k finálnímu a aktuálnímu odchodu z týmu zpátky na pozici obyčejného hráče. Dala by se takhle ve zkratce popsat tvá herní cesta nebo jsem něco zásadního vynechal? Nepočítaje množství vypracovaných blogů/rozhovorů, videí a nespočet odpracovaných hodin v rámci levelu pro portál a komunitu a spoustu zažitých herních okamžiků.
Otázka je - Vyplatilo se to všechno absolvovat? Prakticky jsi na portálu dosáhl všeho, čeho se dosáhnout dalo - A z mého pohledu mělo jméno Jirce49 pro portál obrovský přínos a význam. Odvedl jsi pro portál a pro komunitu spoustu skvělé práce a je třeba zmínit, že to všechno dělá člověk ve svém volném čase. Takhle z odstupem času, vyplatí se to?

Jako slavný návrat bych to určitě nenazval. Vracel jsem se na několikrát, jelikož jak jsem zmiňoval, byl jsem zvyknutý na svůj účet a začínat vše od znova bylo náročné a demotivující. Myslím si, že třeba pětkrát jsem se vrátil, ale po pár dnech jsem toho zas nechal. Motivoval mě můj vlastní stud za to, že jsem dostal permaban a nějak jsem cítil, že bych to rád odčinil. Ačkoliv niCe žádnou zášť neměl, přestože se to tenkrát vyhrotilo dost do extrému. Nebo alespoň ji nedával najevo. Ale i přesto jsem měl potřebu to alespoň nějak vynahradit.
Slavné působení na postu hlavního administrátora je taky s otazníkem, vydržel jsem tam asi nejkratší dobu ze všech, co kdy na postu byli.
Abych odpověděl na tvou otázku, tak ano, vyplatilo. Na začátku mi to dalo spoustu hodin zábavy, poznal jsem plno lidí i v reálném životě. Když byl založen druhý server pro zahraniční hráče, tak to byl takový první moment, kdy jsem v životě využíval angličtinu a bavilo mě to. Zároveň jsem se tam celkem naučil pracovat s lidmi, což byla taky dobrá zkušenost, na kterou jsem pak v osobním životě navázal. Ostatní hráči asi nepochopí, ale dalo mi to opravdu dost. Je možné, že to není o tom, kolik mi toho dalo, ale spíš kolik jsem si z toho vzal.


8.) Necháme naší komunitu rozhodnout, jaké jméno jsi na portálu zanechal.
Ale abychom se dostali k těm zmíněným bodům a na samotný závěr této herní kapitoly, musíme se podívat na úplný počátek. Tedy do cca roku 2011, kdy byla naprosto jiná herní éra.
Co v tobě tenhle herní ročník vyvolává za prvotní vzpomínky? Zavzpomínej s námi na tyhle herní časy.

Já to mám zafixované jako dobu, kdy nešly prodávat domy a každý si musel zabrat to, co chtěl. Vstávání ve 3 ráno a boje s RPG o domy byly na běžné bázi, to se s aktuálním systémem a trhem na serveru nedá srovnat, kdo nezažil, tak neví.
Dále to byla doba spec červené barvy na autech. Tehdy byl ještě klient tuším 0.3c a ze vše „spec“ barev byla nejvýraznější a nejvíce využívaná červená barva, která byla na každém rohu.
Toho tuningu taky nebylo hodně. Na auto se dala koupit jen barva, kola hydraulika a nitro a s tím jsme si vystačili :D
V tu dobu byl hodně populární klan SHERIFF, ke kterému jsem se později taky připojil.
To jsou asi první věci, které mě při vzpomínání napadnou..


9.) Cítím ten závan nostalgie :D
Skrze tvůj blog víme, že ze začátku tě portál vlastně neoslovil. To zalíbení přišlo až zcela náhodou. Kdy nastala ta fáze, že jsi si portál zamiloval a co tě na těm v té době bavilo a nutilo na něm hrát?

Upřímně ani nevím. Bylo pro mě náročné se na serveru zorientovat. Byla to pro mě první zkušenost s hrou tohoto typu. Ono celkově jsem toho předtím neměl nahrané. Znal jsem akorát Metin 2, který se s GTA nedá srovnat. Navíc jsem v tu dobu GTA hrál vždy jen na návštěvách u kamarádů, takže jsem tu hru zas tak podrobně neznal.
Myslím si, že to bylo ve chvíli, kdy mě zmíněný Metin nějak přestal bavit a já se poohlížel po změně a zrovna se našel kolektiv, se kterým jsme hráli. Vlastně ani nevím, jestli jsem měl někdy nějakou oblíbenou aktivitu. Hodně jsem dělal policistu, dřív se policista hrál více s ostatními, jezdili auta se 4 policistama, tehdy ještě nebyl žádný cheetah. Ale jinak to byly vždy jen dočasné činnosti, u ničeho jsem nevydržel dlouhodobě.


10.) Tak to zkusíme pro naše čtenáře víc rozvést.
Jak na tebe zapůsobila zdejší komunita a možnosti, které portál tehdy nabízel? Přeci jenom byla zde i spousta autentických hráčských akcí, války o území/gangy měly zcela jiný náboj a nemluvím o přítomnosti klanů, které byly hojné a každý z nich nabízel zase trochu jiný herní pohled a možnosti.

Komunita byla zvláštní. Když se zpětně poohlédnu, tak vždycky byla toxická, jen trochu jinak. Tehdy to bylo spíše o určitým způsobu ponižování, případně nějaké šikany od více hráčů, ale těch vulgarit tam nebylo tolik, a když ano, tak to bylo striktně vyřešeno.
Hodně se využívalo a zneužívalo /votemute a /votekick, pokud byl na serveru někdo populárnější, tak se toho dalo lehce zneužít. Často se spawnkillovalo atd.
Těžce se mi hodnotí tehdejší komunita. Vím, že sám jsem se choval špatně k ostatním, taky vím, že tam byli hráči, kteří mě neměli rádi.
Gangy v tu dobu ale stály za to. Tam těch stálých hráčů bylo hodně, dost se hrálo na loajalitu, neexistovalo, že by někdo jen tak změnil gang, hráči se mezi sebou znali, a to tu komunitu spojovalo. Využívalo se víc možností, jak v gang warech bojovat a každá smrt bolela, ať už na srdci, tak peněženku, protože nebylo tolik peněz a zbraně tak byly dražší.
Zároveň se hodně hrálo na klany, většina hráčů byla součástí nějakého klanu, byly tam nějaké skill klany, ale podle mě to bylo spíše o nějaké uzavřené skupině, která spolupracovala.
Za mě to mělo svoje pro, ale i proti.


11.) Jak vzpomínáš na tehdejší administrační tým? Měl pro tebe AT nějakou vyšší hodnotu, nebo tehdejší AT vnímáš stejně jako ten z přítomnosti?
To se taky těžko posuzuje. Pamatuji si jich celkem dost, především Remiho a CrazyGirl, pak kontroverzního Valueho. Jessie, klobasnik, Sh3rman, Bobby, Tyson.. Pak ještě ElPoyo a cz01doly které jsem neměl moc v oblibě.
Pamatuji si, že přihlášky se dávaly ještě veřejné na fórum, tak se dalo určit, kolik lidí se hlásí a jaká je asi šance na přijetí do admin týmu, tehdy se začínalo na postu moderátora. Myslím si, že se to bralo o něco vážněji, ale těžko říct, zas nějaký radikální rozdíl tam nevidím.


12.) Tím pádem se zde zřejmě budeme rozcházet ve vnímání tohoto bodu, protože u administračního týmu ještě zůstaneme.
Ty jsi se už tehdy v dost mladém věku stal jeho součástí (Bavíme se o roku 2012). Jak probíhala tvá cesta k tvé první účasti v tomto týmu? A jaké byly pocity z nového postu na portálu?

Upřímně, tak tohle si tolik nepamatuju.
Vím, že svým chováním jsem si hodně přihoršoval, trvalo poměrně dlouho, než jsem se dostal na post pomocníka. Tehdy jsme byli taková první vlna pomocníku, byla to doba, kdy tenhle post byl nově zaveden a lidí, kteří byli nadržení mít tu moc označit hráče zeleně, než mu napíšou svou cenou radu, tak těch bylo opravdu hodně. Podle mě se ta kvantita nedá ani srovnat. Těch dotazů bylo hodně, když jsem k tomu měl přístup, tak jsem se koukal na svoje statistiky helpů a je to nesrovnatelné, kolik jsme toho „nahelpovali“ tenkrát. Dříve nebylo žádné omezení a radilo hodně hráčů. Bylo běžné, že na jednu otázku bylo během minuty v chatu 10 odpovědí, obzvlášť, když to byla otázka, kterou lze krátce zodpovědět. Každopádně zábavnost tohohle postu o jednom příkazu nebyla nějak dlouhá a stal se z toho stereotyp, ale i přesto jsem se držel zdravě soupeřil s ostatními, abych měl helpů co nejvíce.
Po pár měsících následoval den, který jsem popisoval i někde v blogu. Bylo to na začátku prosince, kdy mi niCe napsal zprávu, zda bych měl zájem o post moderátora. Vím, že to pro mě byl splněný sen, ta radost z toho mi vydržela strašně dlouho. Teď už se na to těžce vzpomíná na celý ten proces, ale ten den, kdy jsem dostal poprvé moderátora, tak ty pocity si pamatuju dodnes.
Po nástupu jsi byl mým mentorem a učil jsi mě co a jak, což možná teď zaostává, pomocníka po povýšení na moderátora čeká zamotání hlavy, kdy se ho v úvodních hodinách snaží většina z adminů všechno naučit, ale to brzy opadne s pocitem, že už ví vše. Předtím byl ten proces pozvolnější a delší, což možná pak formovalo kvalitnější členy AT.


13.) Mít svého mentora a větší důslednost při výběru/učení nových členů AT, to bylo vskutku něco speciálního, stejně jako tehdejší boj poradců o helpy. Ale pokračujeme.
Mělo Gta a působení na portálu v rámci pozice v AT nějaký vliv na tvůj tehdejší život, zvlášť když jsi byl puberťák?

Jasně že jo, byla to vlastně první taková práce. Byla to činnost pro někoho jiného, byla tam i nějaká zodpovědnost, ostatní měli nějaké očekávání a musel jsi dělat to, co se po tobě chtělo. Jasně, pořád to byla hra, ale tohle už bylo trochu vážnější, už to mělo nějaký pravidla, jejichž porušení znamenalo, že někoho nasereš, a zrovna niCe nasrat nechceš. Takže to bylo takové opravdu první seznámení s prací pro někoho jiného. Komunikace s ostatními musela být na úrovni, reprezentoval jsem portál, takže podle toho bylo potřeba upravit vystupování. Hodně mi dalo založení druhého serveru pro anglické hráče, kdy jsme s Ondrou852 byli jedni z prvních, kdo tam byli. Nebyly to nějaké freestyle konverzace s cizinci, jakože pokec, ale když byl problém, tak bylo potřeba nějak reagovat. Sice angličtina pokulhávala, ale na začátek to bylo dobrý a byl to taky jeden z impulzů, že cizí jazyk se v životě hodí.
Pochopitelně tam hrálo roli i ego, samozřejmě mi tenkrát dělalo dobře, že jsem byl něco víc a sem tam jsem to dával najevo :)


14.) Já tyhle herní roky s radostí označuji za tu nejslavnější éru portálu. Všechno tehdy z mého pohledu mělo smysl. I tehdejší AT měl obrovskou pověst a stát se jeho součástí byl obrovský splněný milník a jak už bylo zmíněno, nesla se s tím i obrovská zodpovědnost. Souhlasil bys s názorem, že to skutečně byla nejslavnější éra? A pokud ano, dokázal bys říct naším čtenářům proč si myslíš, že to tak bylo?
Asi s tím souhlasím. Když jsem dostal ten permaban, tak jsem se utěšoval myšlenkami, že stejně ten portál do dvou let zanikne. Byl jsem ale pěkně vyveden z omylu. Portál stále držel, na rozdíl od konkurence, která pomalu zanikala, tak WtLS se stále drželo a spíše rostlo a já to celé sledoval s vykulenýma očima.
Ale souhlasím, že to byla doba, kdy se překonávaly rekordy návštěvnosti, o prázdninách bývalo 300 lidí na serveru a dělo se toho opravdu hodně. V tu dobu měl server už opravdu hodně co nabídnout, každý si mohl najít to svoje. Updaty padaly několikrát týdně, akce byly zajímavé.
Nedokážu přesně říct čím to bylo způsobeno, ale asi se přikláním k tomu, že to byla nejslavnější éra.


15.) A už jdeme k jádru věci. V roce 2013 se sen o admin týmu rozplynul - Dostal jsi permanentní ban (+ smazaný účet) společně s tehdejším dalším členem AT Dj_Hotr1ngem. Tehdy z toho byl obrovský poprask a pikantní na tom byl fakt, že se to stalo cca 3 měsíce po události v "kauze W1L1C3K", kvůli které odešlo tehdy dobrovolně několik členů z admin týmu. A tohle celé je jedno velké téma a jedna velká otázka na tebe. Jak na tohle všechno vzpomínáš? Počínaje tou zmíněnou kauzou a končící tvým zabánováním.
Je to už dost dlouho, a úplně přesně nevím jak to bylo, tak je možné, že některé informace nebudou stoprocentní.
Každopádně v tu dobu jsem souběžně s WtLS zase hrál Metin 2. Primárně WtLS, ale i přesto jsem si občas zašel na Metin. Nic z toho, co se stalo jsem nemyslel nějak špatně, nechtěl jsem nikoho poškodit nebo tak, ale vědomě jsem porušil pravidla.
Zkrátka jsem hrál Metin a bylo tam někde na prodej nějaké brnění, na které jsem neměl dostatek yangů. Potkal jsem tam nějaké hráče z WtLS, které jsem na Skypu oslovil, jestli by mi nějaké yangy na to brnění nepůjčili. Nevím jak to bylo formulované, ale já mám zafixované to, že jsem pak uvedl, že kdyžtak mu za to dám něco na WtLS. A ještě si myslím, že šlo o částku poměrně malou, např. do 10 milionů na WtLS. Ale jak říkám, tohle je můj pohled na věc, nepamatuju si to. Jen mi šlo o to, že to nebylo klasické rozprodávání majetku, jako dělali jiní střelci. Každopádně mě někdo nahlásil a já byl okamžitě vyhozen z admin týmu, byl mi udělen permaban a smazán účet. Absolutně jsem to nečekal a nějak jsem se přes to nemohl přenést a začal dělat naschvály. V tu dobu jsem se bavil s kolegou a zároveň kámošem Dj_HoTr1nGem, který byl taky moderátor.
Vynášel mi informace, které se ohledně mě řešily na fóru a mě se tam dotkla nějaká zpráva/nepřesnost o vzniklé situaci. Permaban mi byl oznámen poměrně rázně přímo niCem, tak abych se pomstil, tak jsem mu vysmíval tím, že jsem měl informace z admin fóra, což ho pochopitelně naštvalo a já si zahrával s ohněm. Aby to nebylo málo, tak jsem skryl video hráčů z GTA-Multiplayer 2013, na kterém jsem se s Doresem podílel a vysmíval se, že jde o moje video. Celé to moje chování bylo přes čáru, vzhledem k tomu, že jsem hrubě porušil podepsaný kodex, tak mi hrozily problémy v osobním životě, tak jsem přestal, s HoTr1nGem jsme přiznali, že mi pomáhal on, video jsem obnovil a předal portálu a oba jsme skončili s permabanem.
V tu dobu jsem se smířil s tím, že je to konečná a jak jsem zmiňoval, nevěřil jsem, že budoucnost portálu bude nekonečná.


16.) Měly tyhle události nějaký vliv na tebe? Změnilo tam něco tvůj postoj a pohled na WtLS a na to, co se stalo? Udělal bys dneska věci jinak, než jsi tehdy udělal? Myšleno i v rámci zmíněné kauzy W1L1C3K - Kdyby se něco podobného přihodilo dnes, zastal by ses svých kolegů, kteří dobrovolně odešli z AT? A pro diváky - Připomeň nám tuhle kauzu, protože jsi byl její součástí, tedy i historie.
https://www.gta-multiplayer.cz/cz/topic/12275/#post-150336
Tomu se nešlo vyhnout, aby to na mě nemělo vliv. Nějaký svědomí mám a trochu sebereflexe taky, abych si uvědomil, že jsem něco udělal sakra špatně. Ačkoliv u některých z „protiútoků“ jsem měl pravdu, tak to nic nemění na tom, že v tu chvíli byly irelevantní, protože celá příčina byla čistě z mojí strany.
Co se týče Wilicka, tak jen vím, že to byl trochu mentál, na serveru se choval jak pitomec a moc lidí ho nemělo rádo. Myslím, že si posílal strašný rance peněz, protože si mohl dovolit koupit úplně vše.
Co se týče jeho postu moderátora v souvislosti se založením Minecraft serveru, tak to bylo čistě na rozhodnutí niCe. Ačkoliv bylo plno adminů proti, tak celý portál řídí niCe stylem one man army a vyplatilo se mu to. Zásadní rozhodnutí jsou na něm a nese si za to zodpovědnost jen on sám a případné chyby si musí napravit taky jen on.
Zažil jsem spoustu situací, kdy vznikla téměř nějaká vzpoura v admin týmu proti některému z rozhodnutí a ze zkušeností vím, že je to k ničemu a nemá to význam, naopak potrestáte sami sebe. Jasně, v rámci admin týmu má každý právo na svůj názor, ale to je celé. Věřím, že niCe si ty názory čte, ale to neznamená, že se tím musí řídit. Navíc zrovna tam v tom případě nikdo z adminů nemohl vědět co všechno za tím stálo a co Wilicek pro tu pozici udělal. To že o pár měsíců později dostal kick za porušení kodexu je věc druhá.
Krajně podobná situace byla vloni, kdy se založil FiveM server a Deadovec dostal post hlavního admina za nejkratší čas, co kdy byl ten post udělen. Spousta adminů bylo proti a co, niCe se tak rozhodnul a za tím rozhodnutím si stál. Tady bylo alespoň částečně vidět, co vše za tím bylo a kolik času pro to Deadovec obětoval a ten post má zaslouženě. Nebo alespoň v tu dobu to tak bylo.
Podobných kauz bylo několik, ale jak říkám, hlavní rozhodnutí má niCe a riziko nese taky jen on, tak se není důvod se tomu divit. Živí ho to.


17.) Tak jsme si úspěšně zopakovali historii portáli. Přesuneme se opět trochu jiným směrem - Zpátky k tobě, tvému trestu.
Permanentní ban nikdy nebývá zcela permanentní, proto se povedl tvůj návrat v roce 2016. Jak probíhal návrat? Měl jsi vymetenou cestičku a nebo byl proces návratu daleko složitější?

Nevím, co myslíš vymetenou cestičkou, ale tenkrát perma byla o něco přísnější. Dnes si po roce můžeš zkusit poslat žádost o unban a se štěstím můžeš po roce znovu hrát. Jasně, je otázka, jestli bych hlasováním prošel, každopádně moje perma trvala přibližně 4 roky a měl jsem smazaný účet. Nijak jsem neobcházel, účet jsem si propojil a hrál pod svým nickem a nikomu to nevadilo. Myslím si, že podstatné bylo, že za svoje činy jsem se omluvil, litoval jsem jich a neopakoval je.

18.) Tuhle tvou herní fázi bych označil za takzvaný druhý dech. Byla tady nová šance a nová příležitost, i přes čisté statistiky. A to všechno vedlo k pokračování na portálu a skrze další roky hraní i tvůj návrat do administračních řad, který nastal cca v roce 2019. Opět, jak bys popsal tuhle tvou herní kapitolu? A jaký byl tvůj návrat do admin týmu?
Máš pravdu, byl to takový druhý dech. Každopádně jsem k tomu měl úplně jiný přístup. Jak jsem psal, nebavilo mě znovu dělat joby, na kterých jsem měl x stovek zk atd. Cíl byl jasný a to dostat se do admin týmu a pomáhat hráčům.
Prošel jsem si celé kolečko znovu, byl jsem pomocníkem a nějakou dobu trvalo, než jsem dostal post moderátora, vzhledem k tomu, že v admin týmu byli i pamětníci, co si mě pamatovali z předešlých dob, tak byli opatrnější a prověřili si mě.
Myslím si, že jsem si to poctivě odmakal, v tu dobu mi moc neseděl ten kolektiv. Byl jsem v podobné vlně jako Elthei, Lammi, Fendi atd a ta atmosféra byla taková vyhrocená a každý spolu soupeřil a dělal si i naschvály. Vůbec to nemělo takového společného ducha, ale spíš soupeřili s ostatními, aby vypadali co nejlépe, proto jsem byl pak rád, že se to postupně pročistilo.
K tomu celému jsem přistupoval pokorně, nebyl jsem jak Marshall, který si otvíral hubu po tom, co dostal „pouze“ post moderátora a nedostal administrátora, že to je podřadná práce, že to dělat nebude a ponižoval ostatní. Snažil jsem se jít kolegům příkladem, ale každý si to vzal po svém.


19.) Teď tady padlo dost odlišných roků. Z roku 2013 se stal rok 2016 a následně jsme se přesunuli do roku 2019. A jak už bylo psáno, bylo spoustu změn - Změnily se i povahy lidí, vnímání postů.. Jak jsi vnímal změny komunity, herního modu a změn v admin týmu víc do hloubky?
Složení komunity bylo přibližně podobné, nemyslím ze stejných hráčů, ale podobné věkové kategorie. Zde jsem začal vnímat, že tady je velký věkový rozdíl.
Herní mód byl o dost propracovanější. Byl jsem rád, že se doladila spousta detailů, která dříve chyběla a já je navrhoval. Bylo přidáno velké množství updatů, které ovlivnilo celý chod serveru a jeho ekonomiku. Nový tuning na vozidla, program na ochranu svědků, prodávání domů, garáže, minigun, skladiště, autodílny, organizace, telefon, mechanik atp. Stalo se toho fakt hodně a nějakou dobu mi trvalo se adaptovat.
Z hlediska admin týmu to bylo podobné. Byl jsem rád, že jsem tam potkal veterány z dřívějška, to mě těšilo, zároveň tam bylo dost nových hráčů a jak jsem zmiňoval i mladších hráčů.


20.) Poté u tebe byla zaznamenána určitá pauza od WtLS. A v roce 2022 přišel obrovský herní comeback v plném slova smyslu, protože najednou se z ničeho nic stal Jirce49 dokonce hlavním administrátorem. Jak k tomu všemu vlastně došlo? Co pro tebe nově povýšení do této role znamenalo? A mělo to nějaký vliv na tvou dosavadní hru?
Já myslím, že jsi tu přeskočil velkou část příběhu. Postupně od pomocníka jsem se dostal na moderátora a po pár měsících jsem získal post administrátora. Konečně se mi to podařilo. Každopádně jsem toho měl už celkem dost, myslím, že bylo i nějak během Covidu a WtLS jsem byl přehraný. Byly tam i některé věci, které se mi nelíbily a tak jsem si chtěl dát pauzu a myslím že měsíc po postu administrátora jsem požádal o odebrání práv.
Po pár měsících jsem se rozhodl vrátit a pokračovat v cestě, myslím si, že jsem prokázal, že jsem toho dělal opravdu hodně a tím jsem měl dveře zpátky otevřené a nebyl problém se znovupřijetím. Zde byl podobný scénář, dělal jsem svou práci na plno a nejlépe jak jsem uměl, ale všímal jsem si, že ne všichni z admin týmu to měl stejně.
Když se zpětně vrátím k tvé otázce, když jsme porovnávali admin tým, tak si myslím, že dřív se admin tým více hlídal. Minimálně to vypadalo tak, že niCe měl vše pod kontrolou a všichni dělali to co měli, teď už výkony hlídala administrace a výkonnost se posuzovala podle čísel, která byla pro niCe kritériem. Pro mě to ale kritérium moc nebylo, já chtěl zachovat tu myšlenku, aby se hráčům hrálo co nejpříjemněji, proto jsem dělal plno věcí, které se v administraci neprojevily. Se stačí podívat do chatu, umlčuje se jen za to, pokud jsou urážky extrémní, ale málokdo se snaží konfliktům předcházet apod.
Po pár měsících se situace opakovala, měl jsem toho dost a chtěl jsem změnu, tak jsem požádal o odebrání práv.
Tahle pauza byla o něco delší ale i přesto jsem se po skoro dvou leté pauze vrátil. Už v předešlých funkčních obdobích jsem kladl důraz na to, že je nedostatek hlavních administrátorů, respektive plně funkční byl pouze Tuxedo a v krajním případě to zvládal i Mawerick, který sice nehrál, ale byl aktivní na webu. Ostatní byli spíše na ozdobu mi přišlo. Po tom, co jsem se tedy vrátil se kolektiv zase o něco obměnil a já byl jeden z nejzkušenějších. Jel jsem ve svých kolejích a dělal svou práci, ale byly situace, kdy jsem opravdu potřeboval podporu od někoho z vyšších pozic a Tuxedo byl na to byl stále sám.
Tímto bych mu chtěl poděkovat, co všechno dělal, jak dlouho vydržel, sice měl pauzy, ale přesto zvládal svou funkci plnit a pomáhal mi.
Na konci prosince 2022 padla volba na mě.
Bohužel, nijak šťastné to nebylo. Administrátorka, která si brousila zuby na tenhle post nebyla s výběrem spokojená, začala mě tím pádem pomlouvat, po několika letém přátelství se ke mně otočila zády spolu s přibližně polovinou admin týmu.
Snažil jsem se Tuxedovi co nejvíce pomáhat a snažil jsem se o to, aby byl konečně nějaký hlavní administrátor k dispozici všem. Bohužel ne všichni to brali a zřejmě ze sobeckosti trhali partu.
Naštěstí ti normální to poměrně rychle pochopili a začali znovu komunikovat. Myslím si, že nakonec jsme vytvořili silný tým a ačkoliv několik jedinců zaostávalo, tak nás to nijak neomezovalo.


21.) Přeskočil i nepřeskočil, vzal jsem takové hlavní highlighty, nicméně jsem rád, že jsi se více rozepsal a více nám přiblížil svou herní štaci v administračním týmu. Ale abych to usadil zpátky do nějakých kolejí - Takže když si to tak vezmu - Rok 2012 a z role "zelenáče" v tehdejším admin týmu se přesouváme do roku 2022, kde naopak už stojí dospělý, roky ostřílený herní matador ve funkci hlavního administrátora, jenž měl na portálu obrovský vliv, respekt, hromadu práce jak s hráči, tak očividně i se samotným týmem. Jednoduchá otázka - Už jsi ji na ní částečně odpověděl ale, co bylo tvým údělem na tom postu? Čeho jsi chtěl dokázat a povedlo se ti to?
Nijak zvláštní úděl ten post nemá, jen má o trochu víc pravomocí.
Jak jsem popisoval, celým cílem bylo podporovat portál, aby fungoval stále dál, hráčům se dobře hrálo a server šlapal tak jak má. Cíl byla pozice administrátora, na které jsem narazil na překážku, kdy chyběl hlavní administrátor. Určitě nebyl cíl dostat se na ten post, jen jsem se snažil, aby tam byl někdo dosazen. Tenkrát jsem navrhoval třeba Kikush, než z postu odešla. Pak už mi bylo jedno, kdo tam bude, podstatné bylo, aby vše fungovalo tak jak má. Takže můj cíl byl splněn.


22.) Zažil jsi různé herní éry, které dělí několik let od sebe. Na začátku jsme se bavili o "Nejslavnější éře". A teď, když se přesouváme do současné doby, já si opět dovolím říct svůj názor, protože tuhle éru naopak nazývám "érou rozpadu". Souhlasil bys opět s tímhle tvrzením? A pokud ano, řekl bys proč si myslíš, že to tak je?
Tak s tímhle určitě nesouhlasím. Podle mě se nic nerozpadá, na serveru bylo stále hodně nových hráčů, hráčů, kteří mají potenciál nám něco ukázat.
Myslím si, že „éra rozpadu“ tu byla, když se velmi rychle rozšířily cheaty a hráčům to kazilo požitek ze hry, případně když se k těmto příznivcům cheatů přidávali i dlouholetí hráči a s cheatama zabíjeli ostatním, ale teď si nemyslím, že je vše v pohodě.
Otázkou je, jak to bude s updaty, je FiveM server je v tomhle znát, když několik měsíců nebyl update na SAMP tak to bylo znát, když se to pak otočilo, tak zase FiveM téměř zamrzl, takže tohle si myslím, že je otázka do budoucna, ale i tak si myslím, že se s tím portál popere. Teď je na Fivem ještě hodně práce, ale jakmile se dožene velká část featur se SAMPu a FiveM bude úplně samostatný, tak pak nebude problém doručovat updaty na oba servery naráz.


23.) Dobře, to je jeden pohled. Ale co úbytek starých stálých hráčů naší komunity? Nižší návštěvnost S1 serveru obecně. Finanční nerovnováha na serveru. Modifikace/Cheaty a nedostatečné pravomoce členů AT se těmito věcmi zabývat, víc odhalovat/trestat. Nižší úroveň ochoty a pomoci obecně v rámci admin týmu - Dovolím si tvrdit, že spoustu z nich jen nahrává hodiny a plní nejnutnější úkony. Dále nižší návštěvnost blogů, sledovat a zapojování do soutěží. A tak a tak dále. FiveM je možná budoucností. Anglické servery možná vynáší ale berme v potaz primárně S1 server a naší komunitu. Tobě nepříjde, že za posledních cca pár let nastal určitý výpadek v mnoha ohledech?
Úbytek hráčů starých hráčů je přirozený, to snad vidíš sám, že ve 25 letech nemáš na to hraní takovou chuť ani tolik času jako v 15 letech. Jak jsem psal, hráči se střídají a komunita se obměňuje, ale těch starých hráčů se stále překvapivě dost.
Netuším, jaké nedostatečné pravomoci myslíš, já si myslím přesně opak, že to funguje tak jak má, teda systém je tak nastavený, jen jsou větší nároky na adminy, a celé to pak prošetřuje kolektiv. Systém má mezery, ale nemyslím si, že by existovala nějaká lepší metoda řešení cheatů. Nepočítám do toho, kolik prostředků má admin tým k posuzování cheatů. Cheaty v SAMP budou vždy problém, ale i přesto si myslím, že na WtLS si s tím poradíme mnohem lépe, než ostatní servery. To, že se na serveru objeví cheater se nevyhneš, ale aby tam někdo aktivně cheatoval a kazil ostatním hraní stovek hodin je téměř nepravděpodobné. Jak jsem zmiňoval dříve, v admin týmu jsou i mladší hráči, kteří nemusí mít tolik zkušeností s posuzováním cheatu, přecejen post admina není jen o odhalování cheatů, je tam plno dalších povinností, právě proto byl nastaven systém takový, který předejde mylným či unáhleným banům.
Úroveň admin týmu, na tu si musí udělat obrázek každý sám, už jsem se vyjadřoval, že tam jsou velké rozdíly, a ne každému jde o dobro portálu. Není to jen o těch lidech, ale i o těch podmínkách, které kolikrát práci a požitek ze hry zbytečně komplikují.
U blogů s tím souhlasím. Litvův koutek je prakticky jediný normálně fungující blog, ostatní jsou podle mě paskvily opsané z toaletního papíru na veřejných toaletách nebo rádoby promo laciných soutěží.
Přidání soutěží byl parádní nápad, dokud opět nezačala převažovat kvantita nad kvalitou, přehnané výhry a podobně. Chválím ty, kteří si s tím dají práci a obětují těch pár minut zapojením mozkových závitů, aby název, obrázek a popis dával hlavu a patu. Nebo alespoň napíšou velké písmeno na začátku. Ale stačí si porovnat třeba jen popisek první tajné soutěže "Nápověda pro tento týden: Jsem chudý a mám jen nůž u sebe a zbývá mi jediná možnost..!" a nynější tajné soutěže "můžu vyhrát auto". Časový rozdíl v tom napsání nebude ani minuta, ale výsledek je diametrálně odlišný, přitom stačilo tak málo.
Budoucnost FiveM nedokážu odhadnout, mám odehráno málo, z blogu Chcete být Milionářem víš, že se v GTA 5 moc nevyznám, tak nemůžu soudit, ale FiveM server je fajn, roste to rychle. Opět, má to svoje pro i proti, je to o dost jiný než první server na samp, má to svou komunitu a najde si to svoje hráče. Asi bych to nebral jako naděje do budoucna, ale prostě jako další server.
Jasně, hráčů nějak ubývá, ale zrovna u WtLS je to želvím tempem. Vem si, že SAMP má svou náhradu, kolik asi lidí hraje ještě CS 1.6? CoD 2, WoWko, co se hrálo v týhle době? To jsou všechno mrtvý hry, který měly extrémní návštěvnosti, v porovnání se SAMP, o kterým téměř nikdo nevěděl je to obdivuhodné.


24.) Argumenty uznávám, i když by se dalo diskutovat dále. Ale ještě se zastavíme u práce admin týmu.
Jak probíhala práce administračního týmu v dobách minulých? Jak spolu tehdejší sestavy členů spolupracovali? Dokážeš to porovnat s dnešním admin týmem a jeho práci na serveru?

Vzhledem k tomu, že dnešní systém je založený na spolupráci, tak dnešní admin tým spolupracuje pochopitelně více. Dříve byli jedinci, co si dělali, co chtěli, neříkám, že teď se to neděje, ale ta spolupráce je na mnohem vyšší úrovni. Navíc se z toho dá vyčíst kdo se aktivně podílí na řešení různých věcí a kdo ne. Je mnohem větší prostor pro vlastní názor atd.
Myslím si, že i ta komunikace mezi členy je asi lepší, že se aktivně zapojují do diskuzí a radí si. Jeden z problémů, co mi vadil je netransparentní komunikace, spoustu dotazů a problémů se řeší v soukromých zprávách s niCem místo toho, aby danou informaci dostali všichni a řešilo se to otevřeně. Většinu dotazů jsme si mohli vyřešit sami, nebo minimálně se k tomu vyjádřit a myslím si, že i niCe by s tím měl méně práce, ale co už.


25.) Dobře, tak otázka za všechny peníze - Vyplatí se dneska usilovat o místo v administračním týmu? Tím spíš když se ohlídneš zpět, na svoje odehraná léta v minulosti a teď, když se podíváš do přítomnosti. Je stále o co stát? Je admin tým stále ta meta, kterou by měl každý chtít dosáhnout?
To je na zvážení každého. Není a nikdy to nebyla činnost, na které bys měl nějak zbohatnout nebo podobně. Je to práce a jsou to starosti navíc. Mě ta práce bavila a dělal jsem ji rád, takže sám za sebe odpovím ano. Zároveň ale vždy, když jsem věděl, že tu funkci nemůžu dělat na plno, nebo že bych nebyl přínosem, tak jsem radši odešel.
Rád bych tohle doporučil všem, co to mají podobně, ale ono je to jak do dubu. Pokud vás ta práce nebaví, tak to prostě nedělejte, pokud zůstáváte v admin týmu jen za vidinou povýšení tak dobrý, gratuluju vám, jen nechápu, jestli z toho máte dobrý pocit za špatně odvedenou práci. Pochopitelně tohle se týká/týkalo jen pár lidí, ale i přesto jsem to chtěl zmínit.
Abych se vrátil k otázce, je to časově náročná práce, jsou situace, kdy musíš náhle všeho nechat a řešit report a pokud ho nechceš řešit jen kvůli tomu, že chceš nejdřív zabrat území nebo odvézt náklad roadtrainem, tak to nebude nic pro tebe. Pochopitelně to je myšleno, pokud by se to dělo často, ale myslím, že to každému dojde.
Každopádně tak nebo tak, za zkoušku to stojí, pokud se kvůli tomu nemusíš nějak přetvařovat a dělat, jak tě to baví a chceš to dělat prostě pro sebe, tak si tu přihlášku podej a uvidíš. Odejít se dá vždy, vrátit taky, pokud se nenecháš vyhodit. Šanci má opravdu každý.


26.) Tak trochu jsi na to odpověděl ale podám to takhle. Když jsem se ptal, jestli tvůj osobní život ovlivňoval post moderátora kdysi, tak jak moc ho ovlivňoval post hlavního administrátora? Přeci jenom, je rozdíl hrát jako puberťák (kdy na to člověk má nejvíce volného času) a je rozdíl hrát, reprezentovat, "pracovat" jako dospělý člověk pro portál a pro hráče.
Post moderátora mě ovlivnil hlavně díky té době, že jsem měl příležitost dělat takovou činnost v době rozvoje.
Naopak po návratu jsem chtěl být já, kdo bude předávat tuhle message ostatním a vím, že pár lidem jsem ji předal. V tom byla ta pointa návratu.


27.) V přítomnosti už v admin týmu nepůsobíš. Jde o další pauzu a nebo stojí za tvým odchodem něco víc?
Podal jsem žádost o odebrání práv z několika důvodů.
Když jsem dostal příležitost být hlavní administrátor, tak jsem to chtěl brát taky zodpovědně a vést ostatní co možná nejlépe to jde. Bohužel, jak už jsem zmiňoval, tak od začátku jsem dostával klacky pod nohy a sabotáž od kolegů.
Dále to byla kombinace nedostatečné podpory, kdy nebyly řešeny záležitosti, na které jsem poukazoval; špatného načasování a nepochopení. Myslím si, že to bylo celé způsobeno nedostatečnou komunikací.
Zpětně trochu lituju toho načasování, jelikož zpětně se ukázalo, že tam ještě byl prostor, ve kterém jsem situaci mohl ovlivnit. Za celou tu dobu jsem tomu obětoval opravdu hodně, udělal jsem si z toho takový třetinový až poloviční úvazek a myslím si, že ta odvedená práce byla znát. Ale když už něco takového dělám, tak k tomu musí být odpovídající zpětná vazba, která podle mě nebyla odpovídající, tudíž jsem dostal pocit, že tu práci dělám zbytečně a nikdo o ní nestojí.


28.) Jak bys teda ohodnotil svou celkovou práci v admin týmu? A jak vidíš skrze všechny ty roky své působení na portálu jako takové? Je Jirce49 někdo, kdo už zůstane navždy vrytý do historie?
Já to takhle neposuzuju. Nedělám ze sebe nějakou legendu, nejsem Jarda Jágr.
Několikrát jsem zmiňoval, že cíle jsem si splnil, hlavní cíl byl napravit svou reputaci po permabanu, což jsem si splnil, a to je hlavní.
Odvedená práce bude taky zapsaná ve statistikách, stejně tak moje zprávy na podporu z roku 2013.
Myslím si, že si mě pár hráčů pamatovat bude, ale na WtLS se obecně zapomíná rychle, jeden den můžeš rozdat $500M a za dva týdny si tě nikdo pamatovat nebude.
Co jsem koukal, tak pár hráčům ležím v žaludku, což mě mrzí. Dělal jsem pouze svou práci a pokud to zanechalo takovéto trvalé následky i po mém odchodu, tak bude u Vás něco špatně.


29.) Takže mám to chápat tak, že za sebou nechceš zanechat v podstatě žádný odkaz? Splnil sis své cíle. Dosáhl jsi snad všeho, čeho se dosáhnout dalo. Ale co nějaká hlubší podstata toho hraní?
Jaký odkaz zanechám už neovlivním. Dělal jsem to nejlépe jak jsem mohl, každý si to může přebrat po svém.
Hráči nemají možnost vidět co vše jsem dělal, ale i tak nějaké důsledky toho se jim dostavily. Nedělal jsem to nijak pro to, abych z toho něco měl, což stále pár lidí nepochopilo a stále budou tvrdit, jak mám vůči někomu zášť, zneužívám práva, kradu a podobně. Prostě každý si to pochopí po svém.
Šel jsem si svou cestou a té jsem se držel, takže odkaz jsem zanechal hlavně pro sebe. Kdybych se měl řídit názory hráčů, tak pravděpodobně zkratuju, protože jak píšu, jeden chce A a druhý chce B, nejde se zavděčit všem hráčům a ani to nebylo cílem. Cílem bylo udržet úroveň serveru.


30.) Vrhneme se na lidi - Komunita je především o lidech. Máš nějaké lidi, které by jsi chtěl skrze roky hraní vyzdvihnout a jmenovat? Máš prostor.
Jasně, za ty roky jsem potkal spoustu lidí, se kterými se mi trávily chvíle na serveru příjemněji.
Když to vezmu od začátku, tak je to Vus a Omm, kteří mě sem dotáhli. Pak je to SmaziK, dále Couza a KoPeSs. Dále Flecktarn a celému kolektivu ze SHERIFF a Dj_HoTr1nG. Z nové éry je to pak Kimmy, Tuxedo. Později pak Deadovec, Murlu a terezka.
Nejsem pokrytec a nepotřebuju pálit mosty nebo se přetvařovat, že o nic nešlo. S kým přátelství nevydrželo, tak bohužel, stalo se co se stalo, nebudu v sobě budovat nenávist, karma Vám to vrátí sama. Za sdílené okamžiky díky moc, užil jsem si to.


31.) Možná to je důvod, proč jsi také tvořil určitý obsah - Ta komunita spjatá s tou hrou. Určitou dobu jsi totiž tvořil rozhovory do blogu Interview & Rozhovory a také ses podílel na tvorbě série videí Hráči z Gta-MP.cz. Co pro tebe tvá tvorba znamenala? Bude chuť tvořit něco i v budoucnu?
Když jsme teď v posledním dílu videa Hráči z WtLS pokořili rekord fotografií, tak jsem za to byl opravdu rád. Nicméně videoprodukce není nic pro mě, ve 2013 jsem se přihlásil, protože nebyl nikdo jiný :D
Co se týče rozhovorů, tak tam jsem rád za každý rozhovor. Nebylo jich tolik, ale nebylo to tím, že by se mi nechtělo, spíš nebyl materiál. Hráči jsme všichni a otázky typu „Jaké máš nejoblíbenější vozidlo?“ nikoho nezaujmou, je potřeba někdo s přidanou hodnotou, která bude náplní blogu, ale vždyť to sám víš. Každopádně na tohle je potřeba mít informace, a když není aktivita, tak nejsou informace, takže s tvorbou rozhovorů do budoucna nijak nepočítám.


32.) To je docela škoda. Když se podívám na tvoji práci, sledovanost, lajky a komentáře, vidím jasný úspěch. Je škoda, že to nechceš rozvíjet ale zároveň tomu rozumím. Pokračujeme.
Jaká je dnes tvá herní vize? Štace v administračním týmu skončila, co bude dále? Herní důchod a nebo zpátky na Metin 2 a sbírání yangů?

Netuším, měnilo se toho dost v osobním životě, uvidíme jak si to sedne a podle toho se rozhodnu co dál :D

33.) K osobnímu životu se ještě dostaneme. Ale jdeme na závěrečnou Gta kapitolu našeho dnešního rozhovoru. Trochu filozoficky.
Co ti Gta skrze ty roky dalo (mimo již zmíněných věcí)? A co ti vzalo (kromě statistik)?

7500 hodin zábavy, plno přátel a spoustu zkušeností.

34.) Pověz nám něco víc o sobě. Jiří, 25 let, inženýr.. Máme tady mladého člověka, velkou ikonu, dnes již legendární postavu našeho portálu. Ale co v reálném životě? Jaký je Jiří vlastně člověk?
Praktický muž, introvert, vtipálek, příznivec jednoduché stravy, rádoby sportovec, bývalý motorkář, odpůrce stresu a sociálních sítí.
Není to moc dlouhý? :D


35.) Kam svůj život směřuješ mimo portál? Co je pro tebe v životě doopravdy důležité?
Cestu životem teprve skládám dohromady. Před rokem jsem dokončil studium, teď jsem se stěhoval, měnil jsem práci. Teprve musím nastavit ty priority a najít logickou cestu, jak postupovat.

36.) Takže není zatím žádná takhle vize do života? Teprve to dáváš dohromady?
Zatím ne, měl jsem teď o trochu náročnější období, měl jsem nějaké zdravotní problémy atd. Takže nejdřív fixnout přítomnost a pak se zaměřit na budoucnost.

37.) Dobrá, já ti přeji do života jenom to nejlepší a tímto bodem bych dnešní náročnou ale velmi hodnotnou, OneManShow zakončil.
Já ti děkuji, že jsi byl součástí našeho Perverzního koutku, přijal mé pozvání a doufám, že to pro tebe a pro naše čtenáře bylo skutečně přínosné.
Samozřejmostí na konec je, že máš-li něco, co by jsi chtěl čtenářům vzkázat, prostor je tvůj a já se s tebou tedy loučím.

Využiju lehce přenesená slova Miloše Zemana do mé situace:
Jako člen admin týmu jsem se občas setkával přímo nebo zprostředkovaně i se závistivými a zakomplexovanými nulami, ať už mezi hráči, neúspěšnými skillery, tak i jinde. Na tyto nuly zapomenu druhý den po vydání tohoto blogu, a naopak budu vděčně a s úctou vzpomínat na všechny ty, s nimiž jsem měl tu čest pracovat pro portál.
A kdybychom se víckrát už neviděli.. Bylo to krásné a bylo toho dost. Sbohem a šáteček.



Závěr:
Jirce je člověk, který na svém postu odvedl ohromný kus skvělé práce a jeho odchod z administračního týmu je rozhodně cítit. Proto mi bylo ctí využít té možnosti, uskutečnit dnešní vydatnou epizodu a vést s tímto člověkem 6ti hodinový rozhovor. Za nás mu tímto ještě jednou děkujeme, přejeme jenom to nejlepší do budoucna a vyjadřujeme přání, aby se do admin týmu jednoho dne vrátil a nadále předával svůj přístup k této funkci i ostatním členům, abychom dostávali tu nejlepší možnou verzi administračního týmu a abychom byli na všechny jak se patří pyšní.
A jak se vám líbila dnešní epizoda?
36
821

Comments (14)

Vilem96
Vilem96 Player Level 92 18/08/2023 05:01 PM
Ahoj, Wilicek je zpet.
Akorat o 10 let starsi
Takze uz sem Vilem

Rad zde vidim stare nicky a vice hracu nezli drive. Jde videt ze WTLS je nesmrtelne. :)

Pekny vikend vsem!
pozorideutocnik
pozorideutocnik Epic player Level 157 01/08/2023 05:18 PM
Dobrý to chlapec
Cursor
Cursor n00b Level 108 17/07/2023 08:06 PM
Vstávání ve 3 ráno a boje s RPG o domy byly na běžné bázi, to se s aktuálním systémem a trhem na serveru nedá srovnatZabírání domů a pocit když se sejde půlka serveru na jedné ikonce je prostě nezapomenutelný :D. Bohužel.. :/ tohle tady už dneska nemáme. A dost mi to chybí. Ten stres a adrenalin minuty před koncem dělal z wtls to pravé wtls.
huuu
huuu Level 44 10/07/2023 07:05 PM
Dobrý rozhovor.
KaVoDaN
KaVoDaN Player Level 105 09/07/2023 06:20 PM
WTLS GTA SAMP.cz naj s.
supracek
supracek Level 49 06/07/2023 11:58 PM
Moc pěkný, a zajímavý blog, Gj Litvo!
JckB
JckB Level 68 06/07/2023 11:25 PM
A jak se vám líbila dnešní epizoda?Dobrý. dávám like.
terezkaa
terezkaa Banger Level 67 06/07/2023 10:19 PM
Je mi smutno a zaroven zle z lidi, kterym je lito, ze Jirka odesel, pritom kdyz byl v AT, tak by ho nejradsi hodili a splachli do hajzlu, nechapu vas.
vzdy budes muj placek
btw kam jirce tam tereza ❤️
Jirce49
Jirce49 Godfather Level 154 06/07/2023 10:14 PM
Byla to paráda, díky Litvovi a ostatním z PiGs za skvělou přípravu.

Dále díky všem za přízeň, nečekal jsem, že se tu ozve tolik lidí, kteří sdílí pozitivní názor. <3
Amas
Amas Administrator Level 126 06/07/2023 07:50 PM
Docela chápu rozhodnutí pro odchod, komunikace není dokonalá a někdy je frustrující dávat do něčeho energii bez patřičné odezvy. Nicméně já si tvé aktivity všímal a když jsem se dozvěděl o tvém odchodu, ostudně až po asi pěti dnech, první, co mi naskočilo do hlavy byla otázka, kdo teď bude odvádět všechnu tu práci, kterou jsi v administraci dělal ty. Ale když něco končí, začíná něco nového, hodně štěstí do života.

Po náročném dni pěkné počtení, keep it up!
Show comments 11-14 of 14