Protože sepsaný článek obsahuje o něco více slov, než pro jaký je tu nastaven limit, tak tu bude umístěn odkaz k jeho přečtení. Text je určen hlavně hráčům, kteří se nebojí číst a nemají strach ze slohových prací. Psáno lehce v nadsázce. Pevně věřím, že v článku pochytíte nové informace a budete zase o něco rozumnější ve světě SA-MP.
Manifest o asi 10 stranách byl psán, co možná nejvíce přehledně a byly v něm vytyčeny základní pojmy. Řekl bych, že je určen především hráčům, kteří neví jak to tu chodí a rádi by se dozvěděli více.
Věřím, že jste si článek užili. Omlouvám se, pokud byl až moc obsáhlý a dlouhý. Každopádně, pokud jste došli až na konec, tak vám děkuji a doufám, že jste si z něj něco odnesli!
@BRABUS: Takhle. Mam pocit, ze je to urcita vlastnost cloveka vzpominat na minule, protoze asi nostalgie. Zase dnes tu mame SA-MP client verze, ktere nabizi spoustu novych moznosti, co treba za 0.1b nebo 0.2.2 nebylo. V necem je to lepsi, v necem zase horsi. V cem jsou ale razantni zmeny.
Hitbox Primarne asi hitbox. Bylo proste fajn, kdy ta scena nebyla rozdelena na skinshot a lagshot, ale byl tu jedinecny hitbox, kterym bylo od zacatku SA-MP az po 2014 lagshot. Pak se to zacalo delit. Dnes mame treba zapasy jak na skinshotu, tak na lagshotu. Vim, ze tady to bude znit hodne subjektivne, ale lagshot je proste lepsi
Cheaty V dnesni dobe jsou cheaty proste daleko vice propracovanejsi, nez tomu bylo ve 2010. Dnes ma hrac plnou slozku cleo scriptu. Existuji i sotisfikovane multihacky, ktere nabizi snad vsechny dostupne cheaty v jednom programu. Proste, tehdy bylo mnoho hracu limitovanych hlavne na s0beit. Mozna bych i vytycil rozdil v tom jak s nimi hraci nakladaji. Nekdo stahne srandovni hacky a blbne si jen tak, jini je vylozene vyuzivaji ve svuj prospech. Taky docela markantni rozliseni.
Klany Tady byl velmi podstatny rozdil. Klany, ktere byly treba od 2008-2012, byly daleko vice profesionalnejsi, hodnotnejsi a stylovejsi. V jednu chvili, kdy jenom v CZ/SK existovalo asi 10 plne konkurenceschopnych klanu a dalsich 15 radovych klanu, pak v Nemecku dalsich 10 spickovych klanu, tak to pusobilo znacne jinak nez dnes. Ta komunita tech hracu a klanu byla nekde jinde. Kazdou chvili se neco organizovalo, nejaky event, turnaj. A nevim, do jake miry na tom ma dnesni digitalizace, ale tehdy mi ti hraci klidne v 15 letech prisli o neco vice vyzralejsi, nez jsou dnes.
Hodně zajímavé. Vždycky, když čtu nějaký článek, kde se vypráví o renesanci sampu v letech 2008/2009, tak mám chuť vynalézt stroj času a zahrát si...teď jen jestli si to moc neidealizujete a zas takové růžové to nebylo, ale to já nemůžu (bohužel) posoudit :D
Hitbox
Primarne asi hitbox. Bylo proste fajn, kdy ta scena nebyla rozdelena na skinshot a lagshot, ale byl tu jedinecny hitbox, kterym bylo od zacatku SA-MP az po 2014 lagshot. Pak se to zacalo delit. Dnes mame treba zapasy jak na skinshotu, tak na lagshotu. Vim, ze tady to bude znit hodne subjektivne, ale lagshot je proste lepsi
Cheaty
V dnesni dobe jsou cheaty proste daleko vice propracovanejsi, nez tomu bylo ve 2010. Dnes ma hrac plnou slozku cleo scriptu. Existuji i sotisfikovane multihacky, ktere nabizi snad vsechny dostupne cheaty v jednom programu. Proste, tehdy bylo mnoho hracu limitovanych hlavne na s0beit. Mozna bych i vytycil rozdil v tom jak s nimi hraci nakladaji. Nekdo stahne srandovni hacky a blbne si jen tak, jini je vylozene vyuzivaji ve svuj prospech. Taky docela markantni rozliseni.
Klany
Tady byl velmi podstatny rozdil. Klany, ktere byly treba od 2008-2012, byly daleko vice profesionalnejsi, hodnotnejsi a stylovejsi. V jednu chvili, kdy jenom v CZ/SK existovalo asi 10 plne konkurenceschopnych klanu a dalsich 15 radovych klanu, pak v Nemecku dalsich 10 spickovych klanu, tak to pusobilo znacne jinak nez dnes. Ta komunita tech hracu a klanu byla nekde jinde. Kazdou chvili se neco organizovalo, nejaky event, turnaj. A nevim, do jake miry na tom ma dnesni digitalizace, ale tehdy mi ti hraci klidne v 15 letech prisli o neco vice vyzralejsi, nez jsou dnes.
Akorat novi hraci nemaj tolik inteligence na to, aby narazili na tento manifest, coz mi prijde jako obrovska skoda. :(
Ale prace je to skvela! Chvalim.
Google Formulář